Dom koji ne poznaje dosadu: ugodan interijer pun smjelih kontrasta i životnog stila

Arhitektica Petra Zakrajšek, Karmen Slapar i Tajda Češarek iz Studija Gao arhitekti stoje iza projekta uređenja prostranog stana u Ljubljani, novog dinamičnog i modernog doma za mladu četveročlanu obitelj

 

Projekt Belle vie, stana od 114 četvornih metara u ljubljanskoj novogradnji potpisuje poznati studio Gao arhitekti, koji je nedavno obilježio 20 godina postojanja. Vlasnica studija Petra Zakrajšek i njezine suradnice Karmen Slapar i Tajda Češarek osmislile su moderan i ugodan interijer, koji zadovoljava način života i sve potrebe mlade četveročlane obitelji.  Odmah prilikom ulaska stan je podijeljen na dvije zone: ulazni hodnik vodi s jedne strane u dnevnu zonu koja izlazi na terasu a s druge u uski dugi hodnik iz kojeg se pružaju  tri spavaće sobe.

 

 

Projektiranje dnevnog dijela kao cjeline bilo je jedno od glavnih polazišta projekta, pa su se arhitekti odlučili na jednostavan potez. Glavni zid, koji vodi od predsoblja do kuhinje, obložen je u keramiku koja vizualno usmjerava posjetitelja i objedinjuje prostor u urednu i kompaktnu cjelinu. Odabrana keramika svojom prirodnom teksturom i bezvremenošću naglašava monumentalnost nosivog zida i preuzima ulogu glavnog elementa interijera, a boje i teksture zidne keramike diktirali su izbor palete boja preostale opreme.

To je dodatno poboljšano toplom sivom bojom glavnih elemenata namještaja koja je kontrastu s razigranim bojama tekstilnih dodataka i mjedenih detalja. Tako se stvorila ugoda, toplina i dinamika u prostoru.

 

Foto: Miran Kambič

Ovakav dojam pojačavaju topli, rustikalni parket i puno zelenila koji su usto uravnotežuju suvremenu eleganciju koja je u stanu vrlo prisutna, s domaćom, opuštenom atmosferom. Prostor je usto i vrlo funkcionalan te je sve iskorišteno do posljednjeg centimetra. No odabirom neutralnih bijele i sive za fronte prostora za skladištenje stvorio se dojam prostornosti uz pomoć skrivenih ormara, koji su vidljivi, ali istovremeno zbog boje i minimalističkog dizajna djeluju kao paneli na zidovima, a ne ormari.

Foto: Miran Kambič

 

Komentari