Mirjana Mikulec: ‘Naš sajam postaje tradicija, a to smatram najvećim uspjehom ‘

Treći InDizajn sajam bio je i najuspješniji do sada – o tome prije svega govori veliki broj posjetitelja, preko 80 izlagača na 5000 m2 prostora i 38 dodijeljenih nagrada, ali i interes i pozitivne reakcija medija i javnosti. To su i više nego dobri razlozi da dizajnerica Mirjana Mikulec s partnerima RTL televizijom kreće uskoro s pripremama za novi sajam

Od 13. do 16. rujna zagrebačka dvorana Arena bila je mjesto na kojem su se okupili svi najvažniji izlagači u Hrvatskoj i šire kada je oprema za dom u pitanju. Preko 80 izlagača – proizvođača i trgovaca za opremanje interijera na 5000 četvornih metara upriličilo je na sajmu InDizajn pravi praznik za oči svima koji su željeli saznati što je novoga u svijetu interijera, vidjeti kako izgledaju trendovi na licu mjesta te dobiti ideje i inspiraciju za uređenje svoga životnog prostora, vikendice, ureda, garaže, vrta, balkona…

 

Foto: Darko Mihalić

 

Pored toga, svi posjetitelji imali su priliku sudjelovati u nagradnoj igri i postati vlasnicima jednog od 38 poklona u vrijednosti preko 100 000 kuna. U kutiji se do izvlačenja dobitnika našlo preko 10 000 kupona.

Ovako impresivnim brojkama, kao i velikom interesu medija, javnosti i ljudi iz svijeta struke bila je i više nego zadovoljna organizatorica InDizajna – Festivala modernog doma Mirjana Mikulec.

 

Foto: Darko Mihalić

 

‘Iza moga studija Mirjana Mikulec interijeri je dugogodišnje iskustvo, no ipak moram priznati da je organiziranje sajma, naročito ovako velikoga i sadržajnoga, veliki izazov. No, uživam u tome, tim više što od svoga prvog izdanja, kada smo krenuli 2016. godine, rastemo u svakom pogledu. Veći je izložbeni prostor, pa samim time i broj izlagača, veći je interes medija i posjetitelja’, istaknula je dizajnerica, zadovoljna odazivom, kao i pozitivnim reakcijama samih izlagača, koji to potvrđuju svojim redovitim sudjelovanjem iz godine u godinu.

 

Foto: Darko Mihalić

 

U četiri dana sajam su posjetile tisuće ljudi, a velikom interesu doprinijeli su, pored poznatih izlagača i njihovih primamljivih nagrada te Bazara koji je okupio domaće dizajnere i umjetnike s njihovim proizvodima, i neki noviteti. Sajam je ove godine uveo kreativne radionice macramea, keramike, decoupagea i home decorea koje su vodili iskusni umjetnici, dizajneri interijera i arhitekti.

‘Koncept sajma i sve sadržaje na njemu ne bi bilo moguće ostvariti bez podrške naših sponzora i partnera – HGK-e, HEP-a, Grada Zagreba, Francka, CocaCola/Smartwatera i Somersby/Carlsberga. Zahvaljujem im se svima od srca’, istaknula je dizajnerica.

Sudeći po svemu, sav trud se isplatio, a zaljubljenici u uređenje prostora napokon su pronašli mjesto na kojem se mogu okupiti i pronaći inspiraciju za svoj interijer.

 

Foto: Darko Mihalić

 

 

Komentari