Novo, domaće, divno: Nunc, brand namještaja i detalja za dom

Uspješnog domaćeg produkt dizajna teško da će biti bez suradnje s proizvođačima. No kada se to i dogodi, obično je riječ o stranim tvrtkama koji angažiraju naše dizajnere. Sretni smo jer ovaj puta donosimo posve drugačiju priču u kojem je domaća tvrtka oformila brand dizajnerskog namještaja…

 

 

Na nedavno održanom sajmu IMM Köln nastupile su i neke naše tvrtke i dizajneri, a među njima i jedan posve novi brand. Riječ je NUNC-u koji je lansirao naš poznati proizvođač namještaja, Ancona Grupa iz Đakova. Ponukani uspješnim iskustvom stvaranja konceptualne kuhinje Slavonika koju su prikazali prošle godine na sajmu u Milanu, slavonska tvrtka odlučila je posvetiti jedan segment svoga djelovanja stvaranju posve novoga branda. Tako je nastao NUNC, a brigu oko strateškog razvoja ovog branda povjerili su Nikoli Radeljkoviću iz Numen/Foru Use.

 

 

Barski stolac Cot, dizajn: RU:T i Nataša Njegovanović/Foto: Domagoj Kunić

 

NUNC okuplja hrvatske produkt dizajnere, mahom one iz mlađe generacije te one iz regije – Makedonija i Bosne i Hercegovine. Od nekoliko njih – Nataše Njegovanović, Lee Aviani, Katerine Trpkovske, dizajnerskih studija Regular Company i R:UT naručili su proizvode praktične i funkcionalne primjene za dom.

Prva kolekcija NUNC-a, predstavljena u Kölnu iznjedrila je puno toga: naslonjač RUVO, KIER liniju sastavljenu od kreveta, toaletnog stolića i vješalice, modularni stol ALU, ogledalo EHO, barski stolac COT, stolac BOLTU te razdjelnik odnosno paravan za sobu TARABA te modularne police SFUMATO.

 

Modularne police Sfumato, dizajn: Filter/Foto: Domagoj Kunić

 

NUNC-ovi proizvodi suvremena su reinterpretacija produkt dizajna, karakteristične mješavine srednjeeuropskog i mediteranskog kulturnog nasljeđa s primjesama otomanske tradicije i dinarske usmene predaje.

 

Foto: Domagoj Kunić

 

 

Komentari