ZIMI TOPLIJE, LJETI HLADNIJE: saznajte sve o termičkoj boji za zidove koja će vam život učiniti ugodnijim

Današnja tehnologija pomaže nam na svim područjima života – pa i u dizajnu interijera.

 

 

 

 

Svi mi želimo postići toplinu doma, a kada je sezona grijanja na vrhuncu poželjno je i uštedjeti na istom. Kako dobiti oboje: topli interijer i manje račune za grijanje? Izgleda da rješenje dolazi iz firme Ekosen.

Njihovo rješenje je pomalo neuobičajeno, posebno kada je riječ o bojama za interijere. Riječ je o boji Thermosun. “Sama boja je sastavljena od materijala koje koristi i NASA za bojanje svojih letjelica, a može izdržati i promjene temperature veće od 2000 °C. Thermosun boja sadrži naime čestice koje nadopunjuju boju i koje nude sasvim drugi način ponašanja prema toplini tako da odbijaju toplinu natrag u prostor”, otkrili su nam stručnjaci iz Ekosena.

 

Foto: Ekosen

 

Boju nanosimo baš kao i svaku drugu, no zahvaljujući svojim svojstvima, ona u prostoru djeluje kao unutarnja fasada. “Njome se bojaju unutarnji zidovi u prostoru i na osnovu toga možete uštedjeti još 20 posto više energije” – dodaju i kako se boja može tonirati prema želji vlasnika i prilagoditi dizajnu svakog interijera.

Uz standardne grijaće sustave, ovakva boja najbolje se nadopunjuje s infracrvenim panelima, suvremenim sustavima za grijanje o kojima smo vam pričali i u emisiji InDizajn.

 

Infracrveno grijanje zagrijava prostor preko ploča – odnosno IC panela koji pretvaraju skoro 100 % električne energije u toplinu, a paneli se mogu postaviti na zidove ili strop. Ovo je inovativna metoda zagrijavanja jer predmeti apsorbiraju energiju infracrvenih valova i odašilju je natrag u obliku topline.

IC paneli su ekološki proizvod jer zbog svoje male težine, pri izradi i recikliranju, troše znatno manje energije u usporedbi s klasičnim sustavima za grijanje.

U Ekosenu tvrde kako s IC panelima uštedimo i do 60 posto troškova grijanja. Osim toga, montaža je vrlo jednostavna i brza, bez većih intervencija u prostoru. Pogledajte u videu iskustvo gospodina Franje Hojiča, poduzetnika iz Križevaca.

PROMO

Komentari