Radite od kuće? Imamo par praktičnih ideja za uređenje i produktivnost

Mnogo vas ovih dana radi od kuće, a mi vam donosimo par korisnih savjeta u suradnji s HEP-om kako da što bolje organizirate svoj radni kutak.

 

Želite biti produktivni i odraditi sve zadatke – iako radite od kuće? I to je moguće! Kako biste se što lakše motivirali, donosimo par ideja kako da složite svoj radni kutak.

Ne morate ništa kupovati, već iskoristite stvari koje već imate kod kuće. Iznenadit ćete se kada shvatite da mnogi predmeti u vašem domu mogu imati višestruku funkciju.


1. UREDITE RADNO MJESTO

Prije nego li krenete s uređivanjem, izaberite radni kutak u svojem stanu ili kući. Bilo to zasebna soba (ako imate dovoljno prostora), kutak u dnevnoj sobi, kuhinjski šank ili stol u blagovaonici – sve to možete biti vaš kućni ured.

Može vam poslužiti čak i stol za šminkanje ukoliko imate dovoljno mjesta za laptop. Pospremite sitnice koje vam sada neće trebati, i organizirajte novu radnu plohu.

Projekt Mirjana Mikulec interijeri / Foto: Sanja Jagatić

2. ORGANIZIRAJTE SE

Kada ste ograničeni prostorom, ključna je organizacija. Bit ćete mnogo uspješniji i produktivniji ako je vaš radni kutak uredan i bez suvišnih stvari. U jednom kutku radne plohe ostavite mjesta za bilježnice, post-it blokiće, a zašto ne bi stavili i biljku? Sve što vas raduje i čini prostor ljepšim, možete se naći u vašem okruženju.

Foto: Chris Snook

3. OSIGURAJTE SI DOVOLJNO SVJETLA

Osigurajte si i mjesto s dovoljno svjetlosti ili blizu prozora kako bi vam bilo lakše raditi. Svakako izbjegnite poziciju u kojoj vam svijetlo “tuče” u monitor.

Ako više volite raditi u popodnevnoj smjeni, osigurajte si rasvjetu i svakako koristite štedne žarulje, a informirajte se i o povoljnoj tarifi HEP Opskrbe uz koje možete uštedjeti.

Foto: AD

4. ZAUZMITE POZICIJU 

Ako sjedite cijelo vrijeme, uzmite najudobniji stolac koji imate u kući, a neki će stolac zamijeniti i s pilates loptom koja će vas potaknuti da se držite uspravno, jačate mišiće, a usput radite svoj posao – e to je 3u1 rješenje!

Foto: Home Adore / Pinterest

5. BUDITE PRODUKTIVNI

Svakako je ugodnije raditi u lijepo uređenom interijeru, no ne treba zaboraviti ni na obaveze i poslove koje ste dogovorili. Ono što će vam još sigurno pomoći je i par savjeta kako da rasporedite svoje radno vrijeme. Bilo bi najbolje utvrditi nova pravila s ukućanima i postaviti raspored.

Kako bi bili što produktivniji, ubacite u dnevni raspored i jutarnji ritual koji će vas umiriti i dati vam sigurnost i pozitivan start na početku dana. Tako će neki odraditi tjelovježbu, meditirati,ili jednostavno uživati u šalici kave ili čaja. Ako imate djecu, probajte se ustati prije njih kako bi napravili plan prije nego li krene kaos sa svakodnevnim zadacima. Osim toga, držite se svog prirodnog ritma kao da ste na poslu i bit će lakše i jednostavnije završiti sve zadatke na vrijeme.

Foto: El Mueble

 

Komentari